WCK Logo

ARCHIWUM AKTUALNOŚCI

 

Od 18 kwietnia 2019 roku, firmy biorące udział w przetargach publicznych będą mogły przesyłać do urzędów elektroniczne faktury za zrealizowane usługi za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF).
Każda firma, realizująca zamówienia publiczne, będzie musiała posiadać konto na Platformie.
W odpowiedzi na planowane zmiany Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii wraz z Instytutem Logistyki i Magazynowania zaprasza wszystkich przedsiębiorców do udziału w cyklu bezpłatnych szkoleń „Elektroniczne fakturowanie w zamówieniach publicznych dla biznesu”

NAJBLIŻSZE TERMINY SZKOLEŃ:
POZNAŃ - 23.10.2018 r.
POZNAŃ - 24.10.2018 r.

Udział w szkoleniach jest bezpłatny.
Uczestników obowiązuje rejestracja za pośrednictwem strony www.efaktura.gov.pl/szkolenia

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:
www.efaktura.gov.pl
T: + 61 666 48 01
M: milena.rozwalka@ilim.poznan.pl

ZAPRASZAMY! PROGRAM SZKOLENIA